Anna blogja

Anna blogja

Balázs

2014. augusztus 19. - pangea

Balázs úgy néz ki mint John Thornton az Észak és Délből. A napokban arra ébredtem, hajnal 6-kor, hogy rá gondolok. Szinte éreztem az ajkait a nyakamon, és gondolatban újra elgyengültem tőle.

Ma hívott, de nem tudtam felvenni. Azt írtam neki sms-ben, hogy találkozzunk holnapután. Nem válaszolt.

Nehéz még magamnak is bevallani, de kívánom. Amikor közel kerülünk egymáshoz (mind a háromszor), nem tudok ellenállni neki. Nem tudok odafigyelni arra, amit mond, mert az ajkai olyan erotikusak, hogy csak az jár az eszemben, milyen amikor megérintenek. Húsz éve csókolt meg, egyszer, még mikor gimnazisták voltunk. Húsz év után is emlékszem a csók ízére.

De nem csak kívánom, hanem mint férfi is érdekelne. Bár annyira más mint én. Olyan vad, öntörvényű, pallérozatlan és veszélyes. Talán abban hasonlít rám, hogy extrovertált, kalandvágyó, spontán és vonzó. Mit csinál egymással két nárcisztikus ember?

Mit akar tőlem?

A bejegyzés trackback címe:

https://ladyanne.blog.hu/api/trackback/id/tr136618471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása